Apple iMac 24" iMac

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Apple iMac 24" iMac op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,8

HdV2 08-12-2009
Geschreven voor: Apple iMac 24" iMac

Werkelijk ongelooflijk...wat een efficiënt apparaat!
Zeer snel alle software, inclusief Windows XP, geïnstalleerd.
De overstap naar Mac had ik veel eerder moeten doen.

Wibo19 28-09-2009
Geschreven voor: Apple iMac 24" iMac

Na tig-jaar windows nu een Mac gekocht. Prima apparaat zeer degelijk en snow leopard software werkt snel, absoluut een aanrader vooral voor degene die niks met software te maken willen hebben.
Jaren met windows ook goed gewerkt, en daar is meer software voor beschikbaar maar alle software die je als thuisgebruiker nodig hebt is er voor Mac ook. Vaak met een beter gebruikers interface. Heel intuitief.
Kortom aanrader, wel even voorbereiden zodat je zeker weet dat essentiele software voor jou ook een Mac alternatief heeft.

Eric1689 31-08-2009
Geschreven voor: Apple iMac 24" iMac

Ik heb deze Mac nu twee weken in mijn bezit en ik moet zeggen... geweldig apparaat.
Ik heb altijd een Windows pc en laptop gehad, maar wat een verademing is die Apple.

Het verschil met een windows machine is gewoon te groot, ongelofelijk dat er niet meer mensen met een Apple werken. Alle componenten in het apparaat zijn gewoon perfect op elkaar afgestemd, dit heb ik bij Windows machines nog nooit zo meegemaakt, terwijl ik diverse merken heb gehad, zelf machnes gebouwd heb uit goede componenten, maar deze Apple pvertreft a;;es met gemak. Wat een snelheid en stabiliteit. Het kleurechte scherm, een apple feature en standaard ingebouwd(Ik heb hem wel gecalibreerd) is spat, maar dan ook spatzuiver te noemen.
Geen vastlopers, geen virussen, geen blauwe schermen, alleen maar lof.
Toetsenbord is van een andere wereld, zo lekker werkt het. Bij de Windows had ik een logitech van 150 Euri's maar dit STANDAARD toetsenbord is gewoon veel beter.

ChristiaanJonker 06-06-2009
Geschreven voor: Apple iMac 24" iMac

Voor het eerst een Apple gekocht, heb altijd een HP gehad met windows Vista. Maar ik merk nu al naar een aantal dagen, dat ik nooit weer iets anders wil dan een apple. De apple is heel erg gemakkelijk in gebruik, en alles loopt perfect. Toetsenbord is geweldig in gebruik. Geen vastlopers meer, etc etc. Ik kan nog wel even door gaan, maar je moet het zelf ervaren. Gewoon een perfecte computer!

erno1972 28-03-2009

hallo,

echt een TOP apparaat, met top software, ik heb deze versie alleen nog met de 500gb HD, Een klein min punt je is dat de software zoals iweb met sjablonen werkt waardoor je dingen als een site map om trefwoorden voor google niet in kan bouwen, als dit ook nog erin had gezeten, dan kan het niet beter. Al met al een absolute aanrader, Apple werkt gewoon waarbij je met windows (vista) systemen regelmatig probleem had met vastlopers en andere ellende. Kortom TOP.

groetjes
erno